-Herkes geçer diyor. Geçer mi Olric? Herkes ne bilir acımı. Herkes ne bilsin acımızı. Yaşar gibi yapmaktan, özlemez gibi yapmaktan, iyiymiş gibi yapmaktan.. Nefes alıp onu içimde tutmaktan, o nefeste boğulmaktan sıkıldım. Ki nefessizlikten değil nefesten boğulmaktır marifetimiz Olric." ♡~ Oğuz Atay
Alıntı
+Bana uzun bir kelime söyle Olric. -" Unutmak" Efendim +Bu yalnız 7 harf Olric. -Ama bir ömür sürüyor efendim... ~Tutunamayanlar
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsanlar çok bozdu Olric. Ben bu düzene ayak uyduramıyorum. Bu yüzyıl kusma hissi uyandırıyor.
Alıntı
Sen çok çirkinsin. Elinde sigara, gözünde kısık ve saçma bir bakış, ardında güneş ışığı, diğer elinde bir karton bardak. Bir başka çirkinle buluşmak üzere çekildiğin fotoğraf üzerinde ilanlar yazdırıyorsun. Hep güzellerin arasında arıyorsun onu ama nafile. Kaderinde yine senin gibi biri var. Olric bir defa bir yazar tarafından karakter olarak alındı ve sen onun adını çalıp ismini silerek bir karakter oluşturmaya kalkıyorsun. Çok yapaysın ve bu sebeple kendi kişiliğini bu ismin altında sakladığın için göremiyor seni çirkinin. O senin güzelin oysa... Kendinle daha fazla oyun oynama. Komik duruma düşüyorsun. Yapay ve yapmacık olandan herkes kaçar unutma.
-En tehlikeli kelime nedir Olric? + "Ama"dır efendim bana göre. - Neden Olric? + Önceden söylenen her söylemi ve kelimeyi öldürür! Mesela, seni seviyorum ama... gibi
Alıntı
-En tehlikeli söz nedir Olric? -"Ama" dır efendim bana göre. -Neden Olric? -Çünkü kendinden önce söylenen her şeyi yok eder! Mesela, " Seni seviyorum ama..." gibi. Oğuz Oğuz Atay