Mutluluğu bi görücez de keşkelerimiz ölücekte Her gidenle ölücez de bi bitmedin ömrüm
Müzik
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Amaan ya olur ya olmaz, her ihtimalde de ölücez zaten.
Bir gün ölücez diye yıllarca yaşıyoz amk
Bizim böyle bu dünyada fazla bağlılığımız pek olmadı, Bizim bu dünyadan yanlız böyle bir isteğimizde olmadı, Bu dünya kendini çok sevenlerin olsun, Bizim tek bir isteğimiz oldu; Bu dünyada adam gibi yaşıcaz adam gibi ölücez. Her kuşun eti yenmez die bir kelimede yok, Ben artık kafaya koyarsam, Sen kartalda olsan gök yüzü sana dar gelir...
Şimdi biraz cehennem hakkında konuşmak istiyorum.Dan Browndan cehennem adlı romanı okuyorum.Şimdi ortada bir adam var ve bu adam Dünya nüfusunun artmasından dolayı bir veba yayılarak insanları öldürmek istiyor.Adam kendini beğenmişin teki.Yani tamam anlıyorum nüfus artışı olmaya devam ederse hepimiz ölücez diye bir savunması var.Diyorlar ki,aslında yaşlıları kurtarmamızın sebebi vicdanımız.Yani evet nüfus artışından dolayı kaynaklarımız azalıyor ve nüfus artmaya devam ederse ölücez ama yaşlılarımızı kurtarmamız gerekiyor diye vicdan yaptığımız için aslında kendimizi öldürüyoruz.Bu ne saçma bir düşünce yapısı yahu.Ben kurtulayım ama herkes sırf ileride bir gün dünya yok olacak diye ölsün.Adam güya iyi birşey yaptığını düşündüğü için intihar ediyor kimse anlamasın diye.Allaha dua ediyor ben kahramanım diye.Ne kahramanlığından bahsediyor anlamadım.Dünyayı öldürecek bir veba yaymaya çalışıyor neden?Dünya kurtulsun diye :D Hayatımda bu kadar saçma bir düşünce yapısı görmedim.Yani evet anlıyorum kaynaklarımız azaldığı için torunlarımız savaş açacak belki birbirlerine ama neden katil olan ben olayım?Dünyayı kurtarmak için Dünyadaki insanları öldürmek nasıl bir çelişki..Umarım Robert bu veba yayılmadan herşeyi çözer de Dünyayı kurtarabilirler.Bir de yanlarındaki adama hiç güvenmiyorum.Adam herkese güveniyor.Anlamadım nasıl birşey.Sienna zaten makul değil bir de yanındaki adam Ferris adam zaten o intihar adama aşık ve işin kötüsü adam kurdeşen döküyor.Anladığım kadarıyla Robert ve Sienna'ya alerjim var diyor ama alerji falan değil o.Umarım Robert herkese inanmaktan vazgeçer ve Dünyayı kurtarabilir.Umarım...Kitap bitince neler olacak inanılmaz merak ediyorum.. #inferno #danbrown #kitapönerisi #aravebul