Her ne kadar çoğu genç bu kitabı beğense de ben diğer wattpad kitaplarından çok da bir farkını göremedim. Çok fazla 18+ yer var, okurun zihninde sürekli cinsellik uyandırmayı amaçlayan çok fazla kısım var. Anlamıyorum ben, neden sürekli gözümüze cinsellik sokmayı amaçlıyorsunuz? Üstelik 13-14 yaşındaki gençlere kitapçılarda bu ve bunun gibi kitaplar önermelide kötü. Konusu her ne kadar güzel olsa da bu yüzden harcanmış.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖