Tyt cozefken problemdeki Ahmetin neden 57 tane karpuz aldığını sorgulamayı bıraktığım an matematiği de çözmüş olacağım bekleyin olumm
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Vasiyet-11
''Öldükten sonra mezarımın başında, belirli aralıkla çalınmasını istediğim şarkıların bir listesini yapıyorum. Güncellenecektir.'' Yine yılları deviren bir şarkı daha. Klip istemez, dümdüz çalabilirsiniz. Sanırım Arctic Monkeys-505 şarkısını dinledikten sonra bunu keşfetmiştim. Sonra fark ettim ki, solistleri aynı kişiymiş zaten amk. Ne keşif ama? Millet elektriği bulur, Amerikayı keşfeder biz solisti aynı olan 2 grubu keşfederiz. Hakkaten boşa yaşamışsın be olumm. Neyse şarkı güzel, oynat Uğurcuğum.. ''Onu istedin ve aldın, iki yıl geçti Ama çözemedim onun o bitmeyen oyunlarını hiç Arzu geçip gidince, gerçeğe açılırsın Umarım anlarsın ... Tutulduğun kişi seni çocukça gösterir Kendini kendine yine gülersin, içten içe ezilerek Birer kadeh kaldırırız seni hatırlaması düşüncesine Yarın hatırlar belki, kim bilir?'' The Last Shadow Puppets - Standing Next to Me youtu.be/_8YRx47oylM?si=...
Bf' imi de biraz korkarak seviyorum: sonuç kaçmadm
Benim 24 yıl içinde ilk kez çok yakın arkadaşım oldu. İnsan sevmeyen ben, birinden sonra ilk kez birini o kadar çok seviyorum. Hem cinsim olsa da bu kadar benimseyeceğimi bilmiyordum açıkçası. Bir şeyi tam bilmese de bana hak verir, bilse de bana hak verir, yanlış davranacağım zaman beni düzeltir, koşulsuz dinler ve güvenir. Bu çok güzel bir his hismiş. Sanıldığından daha güzel. Varlığı iç huzuru sağlıyor. Korkacağı ya da tedirgin olacağı şeyde dahi seni dinliyor ve destek olup yapıyor. Çok değişik. Amacım hiçbir zaman güven aşılamak olmamıştı. Ben hiçbir zaman güvenilir olduğumu kanıtlama zahmetine girmem. Ya da biri güvensin diye olduğumdan farklı davranmam. Ama zaman verip çabalardım sadece. Sadece bana güveniyle iş yaptı. Hiçbir bilgisi yok: ben yönlendirdim. Kendisi de "Asra, hiçbir şey bilmiyorum ve seni tam tanımıyorum ama güven veriyorsun. İçime de sinmiyor ama sana güveniyorum." tarzında bir şeyler demişti. Ben o konularda o zaman çok hassas olduğunu bilmiyordum: İnancını zedeleme ihtimalim varmış yani. Ve de tedirginliği sandığımdan yüksek. Biraz zor durumda bırakıp da bırakmamışım gibi bir şey olmuş. (:) Ama aynısı onun için de geçerli: ona inancım ve güvenim. Ben insanları doğru düzgün insan yerine bile koymam başlarda. Kaldı ki güven? 😂😂😂🤦‍♀️ Biri benle iletişimi zorundalık dışında ilerletmeye çalıştığında "Hayırdır, benden sana bir bok çıkmaz. Amacın ne bilmiyorum ama o amaç normal dışıysa üzülürsen olursun. Bir hatanı görene kadar ses çıkarmam. Ama ibnelik sezersem ağzına sçarım haberin olsun. Şimdi devam et görelim endamını." gibi şeyler derim. Kadınlara da böyle kabayım çoğu zaman. Kendi kafamın keyfini sürerken varlığınla rahatımı bozacaksan değecek olman gerek. P.ştun teki için niye keyfimden ödün vereyim? Gereksiz insan ve insan gürültüsüne
Duygu ve Düşünce
Gerçektende John Lennon'ın da dediği gibi; hayat, siz planlar yaparken başınıza gelenler imiş :)) (ölüm var ustaaa ölümm (gözü kara ölüm))