ecem

“Kendinde ve kitaplarda bulduğu şey, o fazlalık, hiçbirinde yoktu.”
Alıntı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“…bir insanın düşüncelerini alıp, allayıp pulladıktan sonra yine ona sunarak istediğiniz kişiyi kandırabilirsiniz.”
Alıntı
“Nasıl olur da kitaplardan bir şey öğrenmezlerdi?”
Alıntı
“İçlerindeki en iyi şeyi birbirlerine veremeyeceklerse erkekler ve kadınlar hayatta niye bir araya gelir ki?”
“Bazen bana öyle geliyor ki bütün dünya, bütün hayat, her şey içimde duruyor ve sözcüsü olmam için feryat ediyor. Hissediyorum… ama anlatamıyorum…”
Alıntı