üstelik ölüm her şeyin sonu degildir! anlaşılan o ki bazı başlar, giyotinden geçtikten sonra da bilinçlerini koruyorlar.
Kadın Hakları
..kadınların idam sehpasına çıkmaya hakları var, kürsüye çıkma hakları da olmalı!
Sayfa 70 - Alfa yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam
Kalbimi vatana, doğruluk ve dürüstlüğümü erkeklere miras bırakıyorum, buna ihtiyaçları var. Ruhumu kadınlara, menfaat peşinde koşmamamı aşırı hırslı olanlara, felsefemi baskı görenlere, dinimi ateistlere, içten neşemi ise can sıkanlara bırakıyorum..
Sayfa 66 - Alfa yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
Bütün dünya taşlaşmış, hantal, yaralayıcı, havaya sıçrarken donup kalmış gibi geliyor bana, bu dünya karşısında taş kesiliyorum. Ve mahkeme kılığına girmiş bu edepsiz kalabalık, kasaplık, insanın içini kemiren korku...
Sayfa 62 - Alfa yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
Ölmek biraz doğumu andırıyor, dünyaya geldiğimizde de çıplak ve savunmasızız. Kafa keserek, vücuttan ayırdıkları başı dünyaya getirdiklerini sanıyorlar, yeni doğanı dışarı çıkarıyor ve doğumu taklit ediyorlar, kan fışkırıyor, kafa çıkıyor, ha gayret, ıkın biraz, işte, geliyor, bravo... Bir kız, ah çok yazık. Doğum veya giyotin, dehşet aynı...
Sayfa 61 - Alfa yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
Biliyorum, erkeklerin büyük devrimine burnumu soktum, hazmedemedikleri de bu zaten!
Sayfa 57 - Alfa yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam
Reklam