Selam ömer. Yine ben sıkılmış olmalısın "yeter be kızım yazık ettin kendine" dediğini duyar gibiyim... Ne yapabilirim ki duygularımı özgürce ifade edebildiğim tek yer burası şuan. Yorulmuşum, sıkılmışım, bitmişim. Aaa bu arada 11 ayın sultanı geldi hamd olsun kavuşturana🤍 Ben küçükken hep çok özenirdim bu ramazan köşelerine Arkadaşlarımın hep evlerinde öyle güzel panolar vardı ki böyle renkli renkli ışıklı değildi ama vardı ve çok güzeldi. Bugün hayatımızdan herşeyi çalan insanların bu etkinliği yaptığını görünce kırıldım. Biz ufak bir süslü kalem alsaydık bize her laf söylenirdi. Ben Allahın izniyle yaşayamadığım herşeyi çocuklarımla yaşayacağım buna inanıyorum ömer, çok güzel bir gelecek bekliyor beni hissediyorum çünkü vesla'nın bir sözünü daha okudum bugün Ne diyor biliyor musun "Her zaman güneşli olmayacak hayatımız Bazen kâsvet olucak Kâsvet seni sen vapacak Baharın kıymetini insan elbet anlayacak." Kasvet içinde olabilirim ama bahar gelecek sabredicem ömer... Veee iyi ki varsın ömeeer🤍
1000Kitap
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kendi kendine spoiler veren nadide insanlardan olabilirim. Nasıl mı? Seriyi yanlış sırada okuyarak. Hsdhdb
"Her yerde insanlara yardım etmeye çalış.Her gittiğin yerde sana muhtaç olan var mı diye etrafına bak yardımcı ol. Hz Ömer kime faydalı olabilirim diye dağlarda taşlarda dolaşıp ararmış" Gönenli Mehmed Efendi … Çağımızın en büyük sorunu bencillik sanırım. O kadar elimizde olanları benimsemişiz ki sadece bize ait ve bizim gibi davranıyoruz. Oysa her şey geçici dün zenginken bugün fakir olabiliriz,dünya bizim etrafımızda dönmüyor. Hayat var ,farklı yaşamlar zorluklar , hayvanlar var bizden yardım bekleyen birçok şey varken biz sadece kendi rahatlığımızı kendi keyfimizi düşünüyoruz. Asla aileler bu bilinçle yatiştirmiyor çocuklarını. Tek kendi aileleri tek bencillikleri! Kendimde dahil olmak üzere.. Umarım bu kafadan çıkıp insanlara ,hayvanlara ,doğaya faydalı varlıklar oluruz.
Duygu ve Düşünce
İlk Hüseyin Nihal Atsız kitabımı alacağım fiyatlar yine şaşırtmıyor. Kitabı almak için geç kalmış olabilirim ama olsun. İlk olarak Ruh Adam kitabını alacağım galiba. Yani herhangi bi okuma sıralaması gerekli mi bilmiyorum.
kendim olmak istedim ama kim olduğumu bilmiyorum
Kendim olmak istedim ama herkes kendi olmaya çalışırken ben kimi oynadığımı unuttum. Bir noktadan sonra "kendin ol" cümlesi bana hiç yardımcı olmamaya başladı. Çünkü kendi benliklerim arasında adeta kaybolmuş gibi hissediyordum. Birden fazla yüzüm vardı ve her ortamda farklı birini takıyordum. Birini okulda, birini arkadaşlarımın yanında, biri sosyal medyada. Hepsinde de benmişim gibi davranıyordum. Ama hiçbir zaman kendim gibi hissedemedim. Sanki bir tiyatrodayım ve repliğimi unuttum. Etrafımdaki kişiler çok emin davranıyorlardı; kim olduklarını, ne istediklerini ve nasıl hissetmelerini bilen kişiler olduğunu düşünürdüm. Ben ise kendi hayatımda bir figüran gibiydim. Bir ara düşündüm: Belki de "kendim" dediğim şey, başkalarının bakışlarında şekillenmişti. Beğenilmek, fark edilmek, sevilmek ve değer görmek için giydiğim kimlikler arasında gerçekten bana ait olan bir parça kalmış mıydı? Yoksa ben sadece "nasıl görünmeliyim?" sorusuna cevap ararken "nasılım"?”ı unuttum? Zor bir şey kendin olmak. Çünkü önce kim olduğunu, nasıl hissettiğini ve nelerden hoşlandığını bilmek gerekiyor. Ama biz çoğu zaman bunları düşünmek için fırsat bile bulamıyoruz. Tek derdimiz güzel kıyafetler giyip ilgimiz olmayan konularda bile ilgiliymiş gibi gözükmek. Ne uğruna? Tabii ki hepimizin yaşadığı duyguyu tekrar yaşamamak adına: dışlanmak. Belki de kendi olmanın yolu biraz kaybolmaktan geçiyor. Biraz yalnızlıktan, biraz susmaktan, biraz da her şeyi bilmediğini kabul etmekten. Artık "kendim olmak" benim için eskisi gibi değil. Bu bir hedef değil bu artık bir süreç. Kendimi bulmaya çalışmıyorum kendim olmaya çalışıyorum. Çünkü biliyorum her yeni bir gün aslında yeni bir adım demek. O günüm kötü geçiyor olabilir, bir gün önce yaptığım tüm o planları gerçekleştirememiş olabilirim ya da