Yada Taşı efsanesi 1 inci kitabı olan Yafesin oğulları kitabını bitirdim çok güzel di başları biraz sıkıcıy dı ama ortaları ve sonu baya akıp gitti herkese tavsiye ederim
Ben kuruluş Osmanı okuyalı 2 ay oldu ve kitabı çok beğendim Osman bey ve verdiği mücadeleyi çok iyi anlatıyor herkese tavsiye ederim herkese iyi okumalar