O zaman bir cesaret gösterip içimden geçenleri ona söyleseydim, belki de her şey başka olurdu Kim bilir, hepimizin vardır böyle pişmanlıkları. Ama benim bütün hayatım böyle geçti. Birini sevdiğini söyleyememek başkalarına fırsat vermekti O yüzden hayatımda ilk defa, verdiğim karardan dolayı içim çok rahat. Şu hayatta gözümün önünde olup müdahale etmediğim, edemediğim neler olmadı ki. Bütün bu yaşananlardan sonra sadece yaptıklarımdan değil, yapmadıklarımdan da sorumlu olduğumu biliyorum artık. Doğuştan ağır, çirkin kanatlarımı bir kez olsun sevip uçmayı denemedim bile hiç.