Ömer Faruk SAYGIN

Ömer Faruk SAYGIN
@omerfaruk_37
Tasarımcı
Önlisans
İstanbul
İstanbul, 1997
11 okur puanı
Şubat 2024 tarihinde katıldı
Karanlık Düşler
Gökyüzü solgun, yıldızlar sönük, Gecenin içinde kaybolmuşum ben. Sessizlik çökmüş, umutlar dönük, Karanlık yollarla sarılmış beden. Bir ışık ararım, çıkmaz her yerden, Gözlerim boşluğa dalar da durur. Geceler uzarken, düşler de senden, Bir eski masaldan yankılar vurur. Zaman akar gider, ben yerimdeyim, Ne dünü silebildim ne de yarını. Bir yol bulamadım, hâlâ derdeyim, Hissizleşmiş kalbin taş duvarını. Belki de sabahlar hiç doğmayacak, Karanlık sonsuza dek sürecek mi? Yoksa bu hüzünden bir yol açacak, Küle dönen ruhum, yeşerecek mi? -Ömer Faruk SAYGIN
Şiir
Reklam
Mahperi 2
Sevmek başka birşey azizim çıkmıyor fikirden Gittiğinde bir parça alıp götürdü gönülden Bir ihtimalim olsaydı dilimde iki hece Belki orada beliririm tam dördü beş geçe Ahşap penceresinden bakarken yol Gönül bahçesinde açan tek manolya Bu şehrin en fiyakalı manzarası batsın Ben seni gülerken izledim gözlerim dalgın Gökyüzüne bakarken yolların divanesi Ve yeryüzünün yarım kalmış bir hikayesi Bakışınla durdu zaman dönerken gece Çakılı kaldı gözlerim tam dördü beş geçe Yedi tepe üzerinde sensizliğin yokuşu Yokluğunda içim kimsesizler koğuşu Havalar soğudu, zaman hızla akışta Bir yanım kasım, diğer yanım mayısta Çiçek topla benim için kırlarda emekle Gülersen dikilirim karşına gül dolu demetle Zaman eriyen bir mum gibi tutun dilekleri Belki birgün banada açar mayıs çiçekleri
Şiir
Mahperi
Odamın içinde gezen hayalet bir peri Karanlık gökyüzünde parlayan mahperi Gece çöktü, karanlık ayın arkasında Hevesle kurulan hayaller sokak lambasında Koca bir boşlukta kendini arıyor gibi Gökyüzünden bakıp gördüğünde dibi Ne yar yabancı, nede yare alaycı Fikirler ahenkle denk, nedir bu sancı Belkide bakışlarınla gönlümü deldin Onca insan içinde daldığım yerdin Hatrı yokmuydu muhabbetle kahvenin Gecenin ayazında duyduğum sevginin Dudaklarından önce konuşurdu gözleri En güzel gülüşü sana vermişler sanki Pencere kenarında uzaklara dalıp gidişin Karanlık her gecede ansızın aklıma gelişin Söylesene mahperi benmiydim seni üzen Cam gibi gözlerinle yanağından süzülen Bakışınla durdu zaman dönerken gec Çakılı kaldı gözlerim tam dördü beş geçe Geceden günü aydınlatan mayıs güneşinin Güzelliğe bürünmüş pencere önü çiçeğisin Benim için bulutlara bir resim çiz Belki yağmur yağarken arkanda kalır iz
Şiir
Olmayacağını biliyordum ama oldurabilmeyi ne çok istedim. Yılgın ve yıkık bir umutla yürüdüm tüm yolları. İçimde, hiç susturamadığım o müzikle bir parlayıp bir söndüm karanlıklarda. Kaybetmedim ama kazanmadım da. Hayat biraz da böyledir, bilirsin. En iyi sen bilirsin ..
Günlerce konuşmaz, yazmaz, aramaz, sormaz; Sonra gelir bir "merhaba" der, yine o kazanır. -Cemal Süreya
Reklam