Gündüzler boyu düşünüp durur, bize yazılanı yerine getirir ve bunun yorgunluğu ile gecemizi dinlenerek geçiririz.
Peki bu süreçte biz;
Neyiz?
Kimiz?
Fikirlerimizin bir önemi var mı?
Niçin bir zaman sıkalasına bağlıyız?
-Tüm bu sorulara, Kader denen meftun'un en güzel cevabı "sabret ve gelene razı ol'"dur.
Sabret'mek sanılanın aksine bi şey yapmak veya yapmamakla alakası olunmayan durumu ifade eder.
Sonuçta bir olay veya durum gerçekleşir ve bu süreç elinizde değildir..
Misalen sonuçta ölüm iyi ve kötü insanı bulduğunda ikiside pişman olacaktır.
İyi olan(salih kimse) "keşke dünyada daha çok iyilik yapsaydım"diyecek
Kötü olan ise "keşke iyi yolu tutsaydım " diyecek
Velhasıl her an, nefesiniz kesile kesile yaşayın.
Böylece geriye dönük bir pişmanlığınız olmayacaktır.
Ömer