Titre ey kalp!
Titre ve kendine gel
Nerede kaldı bana yol gösterişin
Nerede unuttum seni
Tam buldum derken yine mi terk ettin yoksa beni
Bir bilsem nerde zerk eyledi bu derdin feri
Ömer
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Vicdanın rahat edecekse eğer;
Bütün suçu üstlenirim ben
Mesele değil kötü olmak yada hiçe sayılmak
Tüm kötülükleri ben yaptım sayarım
Lazım geldiyse eğer unuturum kendimi
Tüm iyi yanlarımı unuturum
Sorun değil
Sen sahip çık mazime
Tabi bide seher vaktinde biri biz edene
Gözlerimde saklı olan derinliğe
Ömer
Yağmurlu bir gece için sakla göz yaşlarını
Bırak yastığın kuru kalsın bu gece
Onca sızıdan elinde pekte bir şey kalmayacak
buna ne çare
Yağmuru gözle
Gözle ki sağanak sağanak yağsın akıtmaya utandığın gözyaşların
Bu gece yastığını rahat bırak
Çünkü orda sen varsin
Ömer