Hatan olur, derdin olur, sırrın olur, olur da olur. Anlamak isteyen kalır görür. Gitmek isteyene de bahane. Yarayı kapatacağını düşündüğünüz sevgi yaranın ta kendisi olur.
Sizin hiç Anneniz öldü mü?
Şu an o kadar ihtiyacım var ki ona sarılmaya, başımı dizine koyup konuşmaya… ne mümkün. Anlayamazsanız. Anlayamazlar. Başka bir evrende en güzel halinle Anne.
"Yas,sadece sevdiklerimizi kaybetmekle olmaz. Bir yaşama biçimini kaybetmek
de yastir. Bir şehri bildiğimiz halde
kaybetmek,rutinlerimizi kaybetmek de yastir.Hatta
İtikatlarımızı, dünyayla ilgili inançlarımızı
kaybetmek de yastır."