Tam bir başucu kitabı olan eser, sizi derinlere çeken, kendinizle yüzleştiren, hayrete düşüren, her bir satırı çizme ve çizilen her bir satırla ilgili düşünme ve yazma duygunuzu açığa çıkaran çok kıymetli bir çalışma olmuş. Dialloger hesabında dinlemekten usanmadığım sohbetleri okumanın farklı lezzetini de deneyimleme fırsatım oldu. Nihayetinde 1 hayat var. Acı ve tatlı duyguları saklamadan, saklanmadan, hayrete düşeceğimiz
ve kendi iç dünyamızda derinleşeceğimiz, kendi özgür hayatımızı yaşayacağımız, sevinçlerimiz, üzüntülerimiz, yaslarımız ve korkularımızdan da kaçmayacağımız 1 ömür olsun....