Ömer

Gitti deriz Ölenler için Yalnız yaşayanların işidir Yola çıkmak, yolu kat etmek.
Reklam
Benim elbet bir bildiğim var: Hayat saçma sapandır.

Ömer

, bir kitap okudu
Puan vermedi·106 syf.·
2026 46. kitabı
Werner Herzog
6.3/10 · 509 okunma
Yalnızlık iyi midir? Evet, iyi. İleride sadece dramatik manzaralar var.
İnsan çaresiz olunca sıradan bir doğa olayı tarafından bile kandırılabiliyor.
Reklam