Seninle konuşmayalı, sesini duymayalı ne kadar zaman oldu unuttum aslına bakarsan. Bazen bu süre bana yüz yıl bazen de daha dünmüş gibi geliyor. Karar veremiyorum. Birlikte olduğumuz zamanlara şimdilerde dönüp bakıyorum da. Koca bir keşke çıkıyor ağzımdan. Seninle olan her günümü, her anımı keşke tekrar yaşayabilsem ya da keşke seni hiç tanımamış olsaydım. Bilmiyorum artık, dönüşü yok, biliyorum yolları kapattım. Geri dönmek de değil niyetim ancak insan söylemeden edemiyor işte. Ne zaman aklıma gelsen bir tebessüm ısmarlıyorum sana, görmüyorsun. Belki hissedersin ama bilmiyorum. Geçmişte yaşanan güzellikler tüm acıları kapatıyor. Birbirimize yapmamamız gerekenleri yaptık, birbirimizin çok canını yaktık belki de. Ama hepsi geçti. Şimdilerde benim aklıma düşen yalnızca iyi anılar. Unutmak mı alışmak mı bilmiyorum. Belki okur belki okumazsın, büyük ihtimalle umurumda da değil. Dilerim hayat sana hep güzelliklerle gelir,