'İnsan, bazen en çok kendine yabancıdır; ta ki o şeffaf camda gerçekte kim olduğunu görene dek.'
Yeni kitabım 'Camdaki Ben' için geri sayım bitti!
Her satırında kendinizden bir parça bulabileceğiniz, yansımalar ve gerçekler arasında ince bir çizgide yürüyen bir hikaye sizi bekliyor.
Sizce bir insan, camdaki yansımasına ne kadar dürüst olabilir? Kitabı okumaya başlayanlarla yorumlarda veya alıntılarda buluşalım! 👇#CamdakiBen #YeniKitap #OkumaÖnerisi #1000Kitap