Senin ve diğer insanların mutlu olduğu anların kısa sürmesinin nedeni dolu dolu mutlu olduğu anlarda bile; 'bitecek,elbet sona erecek mutluluğum' demesine,restoranda önüne gelen yemeğin lezzetinden daha fazla,sürekli yemeğin sonunda yüklü bir hesabının geleceğini düşünmek misali,mutluluğun tadını çıkarmaktan çok,sonra olacaklara odaklanıyor oluşunuza bağlı.
Sen düşünsen de düşünmesen de tabağındaki yemek bitecek ve o hesap,o adisyon önüne gelecek.
Sen asıl,yediğin yemeğin,masada birlikte olduğun ve her şeyden önemlisi yaşadığının farkına var ve hayatın tadına varmaya bak,ödeyeceğin bedel orada duruyor onu ödeyeceksin ama sen uğrunda bedel ödediğin, zahmet çektiğin şeylerden de hak ettiğin tatları almıyorsun, sorun burada zaten.