"Unutma ki her zaman için doğru vakit içinde bulunduğumuz o andır.Çünkü bizim hükmümüz yalnızca yaşadığımız ana geçebilir; en gerekli kişiyse o an yanımızda bulunan kişidir, çünkü hiç kimse o acil zamanda başka insana ulaşıp ulaşamayacağını bilemez; yapılacak işlerin içinde en önemli olanıysa iyilik yapmaktır, çünkü insan hayata sadece iyilik yapmak için gönderilmiştir."
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"İnsanın kalbine hükmedenin ne olduğunu artık biliyordum. Şimdi insanın neden mahrum bırakıldığını da öğrendim. İnsan gelecek ihtiyaçlarının bilgisinden mahrum bırakılmıştır."