YAŞLI KADIN ŞAİR: Doğayı seviyorum, doğru... Bana öyle geliyor ki, ağaçların sınırı yoktur... Her yerde güzeldirler... Dağlar bir ülkeden bir başkasına geçmek için vize istemezler... Nehirlerin yolculuğu da pasaportsuzdur... Güneş, at ve yıldızlar tüm yeryüzünü aydınlatır. Doğrusu, dünyada bizim yaptığımız şaraptan daha lezzetlisi olduğunu sanmıyorum... Hani eski türkülerimizinden birinde söylendiği gibi... Şarabımızı, kendi ülkemizin kırlarını seviyorum... Fakat bu, dünyanın bütün kırlarını sevmeme engel değil... Devlete karşı işlenmiş bu ağır suç için cezamı çekmeye razıyım.