Başlarını okurken çok fazla sıkıldığım, fakat yarıya geldiğimde; daha doğrusu enstitünün kurulma kısımlarına geldikten sonra nasıl akıp gittiğini anlamadığım bir kitap oldu. Kitap hakkında çok fazla inceleme yapılmış, neyi anlattığı konusunda bir sürü şey yazılmış. Ben oralara girmeden yalnızca şunu söylemek istiyorum. Benim bu kitaptan öğrendiğim şey şudur ki; bir iş ne kadar lüzumsuz ne kadar saçma olursa olsun, eğer ki o işi yapan kişi doğru yaptığına inanıyorsa ve istikrarla yaptığı işin arkasında durursa muhakkakki başarılı olur. Başarmanın yolu inanmaktan geçer. Vesselam...