Onur

Onur
@onurrr35
Hem kötüyüm, karanlığım biraz, çirkinim.

Onur

, bir kitap okudu
Puan vermedi·131 syf.·
22 saatte okudu
·
2024 52. kitabı
Cemal Süreya
8.5/10 · 5,6bin okunma
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Şu şekil sevip sevilme…
Düşünüyorum da aşk sözcüğünü de biraz ek­sik buluyorum şu senlen ben arasındaki ilişkiye. Daha büyük, daha sağlam bu bizimki. Aşk onun içinde sadece bir kısım galiba. Ötesinde aşkla bir­likte, ama yer yer, zaman zaman onu aşan başka duygular, başka esriklikler, başka baş dönmeleri de var bizde. Seni seviyorum ve senin için her şe­yim. Beni seviyorsun ve benim için her şeysin. Bir insan için şu kısa hayatta bundan daha büyük ne olabilir ki. Acaba mecnun Leylâ’yı elde edip onunla evlenseydi, Ferhat Şirin’e kavuşsaydı, ara­dan bu kadar yıl geçtikten sonra bizim birbirimi­ze olduğumuz gibi tutkun olabilir miydi? Yangın olabilir miydi? Sen ne dersin buna?
Şiir
"Yaşlanıp öyle kolkola yürüyelim mi? Ne güzel yaşlanırsın sen"
Şiir
“Biz gözyaşımızı gizleyen insanlarız. Biz kahkahamızı da gizleriz. Biz koşuyu kaybettikten sonra da koşan atlarız.”
Şiir