Öncelikle Yaşar Nuri Öztürk hocaya rahmet diliyorum.Çok kıymetli, çok bilgiliydi.
Çok uzatmadan söyleyim kitap ilk sayfadan son sayfaya kadar kendi yaşadığımız topraklar üzerinde tek bir kişiyi ve onun havarilerini tarif ediyor. Tarif edilen kişi çok tanıdık gelecek...