Diğer yandan, “Sanayimizi bir bebek gibi korumalıyız,” yaklaşımını da sürdürüyoruz. Sanayimizin hâlâ altını almalı, onu pışpışlamalı, gazını çıkarmalı ve hep bize bağımlı tutmalıyız. Üç yüzyıldır Türk sanayisi bir bebek... Bir türlü büyüyemedi, emekleyemedi, yürüyemedi ve koşamadı. Çünkü izin vermedik.