G✿zdenur

G✿zdenur
@oophelya
Eve dön, kalbine dön, şarkıya dön!
Dedim ya işte, bocalıyorum. Yeniden yaşamaya başlamak kolay mı?
Reklam
Dedim ya oturuyorum öylece. İyi ki etrafımda kalbimi tanıyanlar yok.
Yine de biri çıksa nasılsın dese alışkanlıkla iyiyim diyeceğim
Bize ağır gelen kendimizdir.
Masalımızda acı olmasın dilerim. Çocuklar ölmesin öldürülmesin.
Reklam