Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
yalnız olmak utandırıcı bir hastalık haline geldi.neden herkes yalnızlıktan kaçıyor?çünkü yalnızlık insanı düşünmeye mecbur ediyor. descartes bugün yaşasaydı, ''düşünüyorum öyleyse varım demez, yalnızım öyleyse düşünüyorum.'' derdi. kimse yalnız kalmak istemiyor, çünkü yalnızlık insana düşünmek için çok fazla zaman bırakıyor. insan ne kadar düşünürse kafası o kadar fazla çalışıyor, dolayısıyla da o kadar mutsuz oluyor.