...hayatım boyunca doğru dürüst düşünememiş, tek bir düşünceyi bile sonuna kadar düşünememiştim çünkü düşüncelerim çizgi halinde değil kendi içlerine doğru kıvrılan düğümlü ilmekler, içine çeken bir bataklık, ışığı yutan karadelikler gibi geliyordu.
Eğer bir hap seni değiştiriyorsa, yani içindeki seni... Bu çok berbat bir şey, tamam mı? Ben ne anlama geliyorum kim karar veriyor, ben mi yoksa Lexapro'yu üreten fabrikanın çalışanları mı? Sanki içimde bir iblis var, çıksın gitsin istiyorum ama onu hapla yollama fikri... bilmiyorum... garip işte.