Nilayy

Aşık bazen vuslattadır, bazen ayrılıkta…Dü ha derler buna ; bazen ölüm,bazen düğün(vuslat olunca düğün ayrılık olunca ölüm)
Sayfa 98·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsanın bir niyet ve düşünce ile anlam kazandığını düşündüm.
Sayfa 87·Kitabı okudu
Yaşamak için bu kadar çaba harcarken Bir başkasına ‘buradayım’ demek için miydi? Öylece ama umursamazca değil Rahatça var olabilmek bu kadar mı zora koşulmalıydı?
Ey sevgili! Hayli zamandır ben senim,sen de ben ; biz iki bedende tek ruh , bir kabukta çifte bademiz öyleyken sen ve ben diyerek arada ikilik çıkarmak aşkımıza yakışmaz!
Sayfa 49·Kitabı okudu
Olgunlaşmak acılarla oluyordu çoğunlukla.
Sayfa 43·Kitabı okudu