Şifa “Birçok ameliyatta bulundum” demişti “derisi kesilip sıyırılınca tüm insanlar aynı: Kan, kas, yağ ve kemik. Dış güzelliğin bir anlamı yok.” Yaşayan en güzel kızdan bunları işitseniz siz de umutlanmaz mısınız?
Hiç kimse bizi biz yapacak verileri sunamaz. Toplumun ellerinde pekala bir ‘mamule’ dönüşebiliriz fakat bir ‘eser’ olmak istiyorsak, biricikliğimizi bizzat kendimiz inşa etmeliyiz.