aleyna

aleyna
@optikkiazma
aut viam inveniam aut faciam️
Hacettepe Radyoloji
21 Eylül
129 okur puanı
Ocak 2021 tarihinde katıldı
Sizce de Farabi haklı değil mi?
Farabi,insanın doğası ve yeryüzünün iyilik üzerine olduğunu söyler. İnsanın yaratılışı iyilik üzerinedir. Ancak insanın kendi iradesi onun nasıl bir insan olacağını belirler.
Sayfa 69
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
içinde yaşadığımız çağ insanın ruhsal olarak çöküşe geçtiği bir çağdır.
Sayfa 65
Günümüz insanını alıkoyan en büyük tedirginlik ise hiç kuşkusuz gelecek kaygısıdır. Gelecek kaygısı içinde olan bir insanın daha derin akıl meselelerine odaklanabilmesi doğal olarak mümkün değildir.
Sayfa 65
Euripides, "İnsan endişeden yaratılmıştır."
Sayfa 65
..ne yazık ki duyduğumuz,gördüğümüz felaketlerin kendi başımıza gelmeyeceğini zannetmek de büyük bir ahmaklıktır.
Sayfa 47