MadamLilla

MadamLilla
@optimistsr
böyle bir yalnızlıkta seni düşünmek kadar büyük özgürlük yok.
-Hapisten çıktı ama çıkmadı desem de yalan olmaz. Çünkü kendisini eve hapsetti. Bir yere çıkmıyor. -Neden?  -İnsanlardan iğreniyor. Kimseyi görmeye tahammülü yok.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bir erkek, "ızdırap çekiyorum; sen de beni seviyor musun?" diye ağlıyor, bir kadın da buna "sus, sus, ben de ızdırap çekiyorum!" diye cevap veriyordu.
Nereden gelirsen gel, yolu uzatma..
Kör kurak bir aşk Büyüttüm çok uzak Ellerimde buz erittim hep tuzak Bir şiirle çok yetindim gel kurtar youtu.be/JwEcyHuCa50