MadamLilla

MadamLilla
@optimistsr
böyle bir yalnızlıkta seni düşünmek kadar büyük özgürlük yok.
Bırak takılma ufak şeylere… Fallara inanma mesela… Ki sen zaten alışkınsın hayal kurmaya, fazla gelir fallar sana. Tut elimden “gidiyoruz” de. Elinde iki tren bileti olsun onları raylara savuralım sonra kaçak binelim trene, kaçak olsun adımız sırf birbirimizden kaçamadığımız için…
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
“Allahım, onu neden yalnız bıraktın? Neden, yalnızlığının verdiği çaresizlikle can sıkıcı ilişkiler kurmasına izin verdin? Neden, geçirdiği her dakikanın hesabını sordun, içini ezdin? Neden, korkuyu göğsünden çekip almadın? Neden, suçluluk duygusunu üzerinden atmasına yardım etmedin?
Trende hızla giderken bazen güzel manzaralar görülür.Yolcu biraz sonra bu manzaranın değişeceğini ve onun yerine ruhsuz bir görünüş geleceğini bilerek üzülür; güzel manzaranın hiç bitmemesini temenni eder.
Sayfa 51·Kitabı okudu
<<Tiyatro bitti.Beklemeye lüzum görmüyorum!>>
Sayfa 47·Kitabı okudu