Sema Ordu

"Aşk bir tutku. Nedensiz bir tutku. Çoğu zaman da kötü bir tutku. Birinin tümüyle sana ait olmasını istiyorsun ya da senin tümüyle birine ait olmanı. Bu sadistçe bir duygu ya da mazoşistce... Üstelik bunu delice, sabırsızca istiyorsun, hem de geçici olduğunu bile bile..."
Sayfa 161·Kitabı okudu
Aşk
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kafam çok karışık. Daha da kötüsü, eskiden Stefan'ı düşündüğümde güzel, iyi, masumiyetle ilgili duygular uyanırdı içimde. Coşkuyla, heyacanla, umutla dolardım. Şimdi büyük bir öfke var. Bazen insanlıktan çıktığımı hissediyorum. Düşündüklerim beni korkutuyor.
Sayfa 153·Kitabı okudu
Aşk
Aşk geçici bir duygudur. Yaşanırsa iyi ama yaşanmazsa çok daha iyi olur.
Sayfa 104·Kitabı okudu
Aşk

Sema Ordu

, bir kitap okudu
Puan vermedi·224 syf.·
Beğendi
·
2 saatte okudu
·
2021 8. kitabı
Ahmet Ümit
7.3/10 · 17,2bin okunma