"Bu kadarına da gelemezdim artık.Tamam, pek akıllı olmadığımı ben de biliyorum. Emekçi sınıfındanım. Ama dünyayı ayakta tutan,bu sınıf; ayrıca sömürülenler de bu emekçi sınıfı. Nasıl bir devrim ki bu, emekçi sınıfının anlayamayacağı büyük laflar atıyor ortaya! Ne kadar saçma bir sosyal devrimdir bu! Tamam,ben de dünyayı daha iyi bir yer haline getirmek istiyorum. Eğer birileri sömürülüyorsa buna son vermeliyiz. İşte ben buna inanıyorum ve bunun içindir ki,sorular soruyorum..."
"Zaman zaman böyle altüst oluyor ve ağlıyor.Ama bu normal.Duygularını dışa vuruyor.Hislerin içinde birikip, katılaşıp ölürse, işte o zaman başın belada demektir."