"Yalnızlığı sever misin?" diye sordu bana, çenesini ellerine dayamıştı. "Yalnız gezmeyi seviyorsun, yalnız yemeyi ve derslerde, herkesten uzak, yalnız oturmayı..."
"Yalnızlığı kimse o kadar sevmez.Sadece arkadaş edinmek için çaba harcamıyorum.Sonu hayal kırıklığı oluyor."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Bunlara popüler yazarlar denemez. "
"Ben de bu yüzden onları okuyorum. Çünkü herkesle aynı şeyleri okuyunca, ister istemez herkes gibi düşünürsün. Bu, kaba ve zevksiz insanların dünyasıdır. Ciddi insanlar böyle şeylere zaman harcamaya utanır...."