Dazai

"Doğduğum için beni affedin."
10/10
·120 syf.··
2019 3. kitabı
Nasıl anlatılır, bir hayat nasıl sona erdirilir hâlâ bilmiyorum...kelimelerin her biri benim için çok değerli. Çirkin yüzün, mutsuz ama mutlu geçirdiğin çocukluğun, bilemiyorum. Yaşadıklarımı buraya aktaramamak benim için bir ıstırap. Eğer senin zamanında olsaydım arkadaşım olmanı, hocam olmanı çok isterdim. Kitapların sayesinde bir nevi öğrendim bir kaç bir şey ama keşke o dönemde yaşayabilseydim.
Edebiyat
İnsanlığımı YitirirkenOsamu Dazai · Japon Yayınları · 201760,4bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Monsta X
Hepimiz bir kimsenin, birisi olmak isteriz. Onsuz yaşayamadığımız birisi ile.
Müzik
Direk bana söylenmiş bu cümle.
Sanırım onları yıllarca olduklarından daha mutsuz yaptın.
Sayfa 156·Kitabı okudu
Edebiyat
Kitaplar bize ne tür eşekler ve aptallar olduğumuzu hatırlatmak içindir.
Sayfa 131 - Faber·Kitabı okudu
Eğitim
Ne olduğunu bilemiyorum. Lanet derecede mutsuzum, öylesine deliyim.
Sayfa 103 - Montag·Kitabı okudu
Edebiyat