Nasıl anlatılır, bir hayat nasıl sona erdirilir hâlâ bilmiyorum...kelimelerin her biri benim için çok değerli. Çirkin yüzün, mutsuz ama mutlu geçirdiğin çocukluğun, bilemiyorum. Yaşadıklarımı buraya aktaramamak benim için bir ıstırap. Eğer senin zamanında olsaydım arkadaşım olmanı, hocam olmanı çok isterdim. Kitapların sayesinde bir nevi öğrendim bir kaç bir şey ama keşke o dönemde yaşayabilseydim.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖