ivan milinski

ivan milinski
@orkusuga
“Öyle bir etrafıma bakındım. Ruhum insanoğlunun çektiği acılarla yaralıydı.”
Sayfa 317 - Petersburg’dan Moskova’ya yolculuk
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsanoğlu bin yıldır mutluluğun peşinde, fakat mutlu değil. Neden? Çünkü beceremiyor, çünkü bunun yolunu bilmiyor -her iki sebep de geçerli- Bunların da ötesinde, çünkü dünyasal hayatlarımızda kesintisiz mutluluk yok, sadece gelecekte onu elde etme umudu var. Acı olmak zorunda, çünkü iyi ile kötü arasındaki savaşta ruh ancak acı çekilerek saflığına kavuşabilir.
Sayfa 308
18
“Aynı nehre iki kez giremeyiz.”
Sayfa 296 - Heraklites
Yalnızlıktan muzdarip yalnız bir adamın öyküsü. Sonra birden hiç de yalnız olmadığını keşfeder ve hiç olmadığı kadar mutsuz olur.
Sayfa 237