Orlic; Bütün bahçemi talan ettiler, ben tek bir çiçeği kurtardım. Beni de o çiçek talan etti. O çiçeğin adı, merhamet..
kendi içimde Orlıc le konuşasım var,saatlerce belki de yıllarca...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
-söz verdi olric. +Ne sözü efendim? -incir ağacı çiçek açınca geleceğim dedi. +Ama efendim. -biliyorum orlic sus
-Söz verdi orlic. +Ne sözü efendim? -incir ağacı çiçek açınca geleceğim, dedi. +Ama efendim... -Biliyorum orlic, sus...
Alıntı
"Ne zoruma gidiyor biliyor musun Orlic? O'na yazdıklarımı O' ndan başka herkes okuyor"
-Biliyor musun Orlic -Neyi efendimiz? -O nunla ne zaman lades oynasak hep o kazanırdı. -Neden efendimiz? -Kalbimdeyken nasıl aklımda derdim