Öyle bir sevmiş olacağız ki; Hatunlarımızın gözlerinde gökte parıldayan bir ışık,
Sevdiğimiz bozkır kızının saçlarında bir rüzgar,
Büyüttüğümüz balaların dudaklarında bir gülücük olarak kalacağız! Börü 4
gurbetteyim az önce son iftarımı tek başıma açtım,ne bayram telaşı var ne mutfaktan yükselen baklava börek kokusu ne evin içinde çocuk sesleri...
siz siz olun sevdiklerinizin değerini kıymetini bilin.
bol neşeli bayramlar..