Diplomalar artık bir işe yaramadığından, onları dağıtmayı reddetmesinin de bir anlamı yoktur. Bu yüzden sistem artık isteyen herkese bir diploma verebilir.
İktidar (ya da onun yerini alan şey) artık Üniversiteye inanmamaktadır. Sonuç olarak bu kurumu belli bir yaş grubuna ait insanı denetim ve gözaltında bulundurduğu bir yer olarak görmektedir.