Unutma ki her insan kendi kalbini yaşar. Kalbinde var olandan başka bir şey yaşayamaz, algılayamaz, hissedemezsin. Kalbinle yapar kalbinle yaşarsın. Kalbin yorgunsa sen de yorgunsun. Kalbi kırık olan kırıklık, neşe dolu olan neşeyi yaşar. Sevgi varsa sevgi, öfke varsa öfke yaşarsın. Kalbinde yaşam enerjisi yoksa hayatında da yaşam enerjisi yoktur.