Osman Petek

Osman Petek
@osman1
Kendi nedenlerimize inandığımız ve aşılmaz bir kazanma azmimiz olduğu sürece zafer bizden esirgenmeyecektir .
İyi adamlar yalnızlıktan ölüyor ,iyi kadınlar kötü adamların balkonundan gökyüzüne bakarken ...Dosto
Reklam
Demek sana çiçek gönderdiler ve sen de onu odana koydun,üzüldüm doğrusu buna.Odandaki bir eşya olsaydım; o çiçekler çıkana kadar bir daha girmezdim o odaya ... Kafka

Osman Petek

, bir kitap okudu
Puan vermedi·112 syf.·
2018 41. kitabı
Peyami Safa
8/10 · 121,1bin okunma