Osman Çay

Osman Çay
@osmncy
Önemli olan sadece yaşamak değil, yaşarken yaşatmayı da bilmektir.
Yönetici
Doktora
Ankara
40 okur puanı
Mayıs 2025 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Uçmak bir martının en doğal hakkı, özgürlük onun doğasında var ve bu özgürlüğü engelleyecek ne varsa; gelenekler, batıl inançlar ya da herhangi bir şekildeki sınırlamalar, tümü bir kenara bırakılmalıdır.
Sayfa 98·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Düşüncelerinizin zincirlerinden kurtulun, bedenlerinizin zincirlerini kırın...
Sayfa 91·Kitabı okudu
"Jonathan," dedi, "sevgiyi sakın ihmal etme."
Sayfa 74·Kitabı okudu
İyinin, mükemmelin sınırları yoktur.
Sayfa 60·Kitabı okudu
Bin yıldır yaptığımız tek şey balık peşinde koşmak. Artık yaşamak için bir nedenimiz olmalı; öğrenmek, keşfetmek, özgür olmak gibi.
Sayfa 38·Kitabı okudu