Oğuz

Oğuz
@ouzsharp
Delinin teki... "Que Sera Sera" ( e nasıl olsa her şey olacağına varacak ya)
memur
Üniversite
Ankara
Dachau, 26 Ağustos
22 okur puanı
Mayıs 2016 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Sen gittin; hikâye yarım kaldı...
Tam patinin altında bir cümle başlıyor: “Günlük kokusu odalardan hiç eksik olmaz.” Sanki bu cümleyi sen seçmişsin, “Burayı oku anne,” demişsin yılın başında. Şimdi yine aynı sayfaya bakıyorum. Cümle akıp gidiyor, ama gözüm hep oraya takılıyor. Minik, tüylü patinin üstünde zaman donmuş gibi. Hem bir veda hem de yarım kalmış bir hikâyenin ağırlığı var bu karede. Benliğimde derin bir imgeye dönüşüyor bu an. Birini çok sevmek, onun ölümüne de hazır olmayı gerektirirmiş. Ben seni çok sevdim, ama gidişine hiç hazırlanmadım. Bu yüzden şimdi her kelime, her duygum yarım. Bu yarım kalışta bir anlam arıyorum. Yazdığım her cümle, gördüğüm her düş, seninle kurduğum anlamın bir parçası. Acımı sessizce evrene yayıyor, dönüştürüyorum. Seninle daha çok kitap okuyacaktık. Sabahları balkonda güneşi birlikte karşılayacak, kuşları birlikte izleyecektik, daha çok. ... Kokun, her geçen gün odalardan biraz daha eksiliyorken; geriye yalnızca gölgen kalıyor. Sonra bana bıraktığın sessizliğe dönüyor her şey ve düşünüyorum: Acım zamanla biçim değiştirecek. Seni artık kollarımda uyutamayacağım, sadece içimde taşıyacağım. Bu tamamlanmamışlık, yaşamın doğasında var belki de. Yokluğunu kabullenmiş değilim; ama ondan bir anlam çıkarıp başka bir biçimde yaşamaya çalışıyorum. Yolculuğuma ışık olacak olan yine sen ol. Seni çok seviyorum güzel oğlum. İyi ki vardın, iyi ki benimleydin. Ben şimdilerde vedanın dilini öğreniyorum. 18.07.2025 - 13:00 🖤🐾 Carlos'um
Oğuz
Sabırlar diliyorum. Siz yaşamışsınız ben onsuzluğu düşünemiyorum bile. Yazınızı okurken kalbim sıkıştı ve bunları ben de yaşayacaksam dursun istedim inanın
Reklam
Başak Burcu Özellikleri ;)
Yönetici gezegeninizden dolayı hep bilgiyi ararlar. Zekalarını kendilerine yardımcı olan bir hizmetçi gibi görürler. Bu nedenle Başak burcunu tanımlayan sözcük 'İncelerim “ dir. Başak'lar çalışkan ve pratik insanlar olup, yaşamlarındaki en önemli konu İş' tir. Güvendikleri kişilere yardım etmeyi sevmelerine rağmen, inanmadıkları ve tembel olduklarını bildikleri kişilere karşı soğuk davranırlar. Yaşamları boyunca dinlenmeden çalışırlar. Onların dinlenme biçimi bile başkalarına yorucu gelebilir. Başak'ların yaşamda ayrıntılar arasında boğulma riskleri hep vardır. Böyle anlarda bile, kendi yöntemleri ile yaptıkları işlerde gelişigüzel şeyler bulunabileceğini kabul etmezler. Başaklar, genellikle kendilerini hiç kimseye kullandırtmazlar, sınırlarını belirleyerek 'hayır' demesini bilirler. Tutumlulukları bazen pintilik derecesindedir. İçli-dışlı olmayı sevmedikleri için, soğuk ve mesafeli bir görünüşleri vardır.
Oğuz
Başlıktaki gülümseme ondan, hayatımda bir an bile pintilik yapmadım , ama gerisi tam oturuyor 😁
ɹıʞǝɹǝƃ ʞɐɯʞɐq uɐpuısıɔɐ sıʞɐq ɹıq ıuǝʎ 'ɐʇɐʎɐɥ uǝzɐq
Oğuz
180 derecelik açıdan 🤣
ɹıʞǝɹǝƃ ʞɐɯʞɐq uɐpuısıɔɐ sıʞɐq ɹıq ıuǝʎ 'ɐʇɐʎɐɥ uǝzɐq
Oğuz
Kusura bakma zahmet verdiğim için , ama farklı bakış açıları da gerekli ....
Reklam