Kesinlikle herkese tavsiye ediyorum , hatta kitap okuma alışkanlığı olmayan veya kitap okumayı sevmeyen tanıdıklarınıza tavsiye edin-hediye edin. Kapağını açtım , okumaya başladım , çay içtim , kahvaltı yaptım, öğlen yemeği yedim, akşam yemeği yedim , aralarda kısa süreler bırakabildim, bitti... Kapağı kapattım, sanki tadımlık gibiydi ama çoook keyifliydi.