Oğuz

Oğuz
@ouzsharp
Delinin teki... "Que Sera Sera" ( e nasıl olsa her şey olacağına varacak ya)
memur
Üniversite
Ankara
Dachau, 26 Ağustos
22 okur puanı
Mayıs 2016 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Yanlışın arkası kalabalık diye Doğrudan mı vazgeçelim?!?
Reklam
İnce isen, ince ince kırarlar seni. Hoyrat isen, el üstünde tutarlar seni...
Benim hiç gönlümü almadılar. Ben hep kendi kendime bir köşede affettim herkesi. Nilgün Marmara
Göğsümün içinde sayısız kuş var ve ben canımın penceresini açamıyorum.
Biliyorum ki bütün acılar geçer. Yaralarım kabuk bağlar ve kapanır. Sonra tekrar yaşamaya devam edersin. Kırıldığın yerden çiçek açarsın. Bütün acılar bir gün geçer, Ya da sen alışırsın. İçimizdeki Şeytan, Sabahattin Ali
Reklam