Oğuz

Oğuz
@ouzsharp
Delinin teki... "Que Sera Sera" ( e nasıl olsa her şey olacağına varacak ya)
memur
Üniversite
Ankara
Dachau, 26 Ağustos
22 okur puanı
Mayıs 2016 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
"Sevmek ve beklemek aynı şey değildir. Herkes sever ama herkes bekleyemez." Dostoyevski
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ve kitabın sonu şöyle bitiyordu; O ilk gördüğü, tanıdığı, güvendiği,sevdiği insan değildi artık. Seven yanılmış, sevilen yabancılaşmıştı... Nazım Hikmet
Tıpta yeri yok ama sevgi iyileştirir.
“Çok tuhaftı! Ağlayamadım; ama ruhum paramparça olmuştu.”
Tolstoy'un dediği gibi; "Acı duyabiliyorsan, canlısın. Başkalarının acısını duyabiliyorsan, insansın."