Oğuz

Oğuz
@ouzsharp
Delinin teki... "Que Sera Sera" ( e nasıl olsa her şey olacağına varacak ya)
memur
Üniversite
Ankara
Dachau, 26 Ağustos
22 okur puanı
Mayıs 2016 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Uçmayı beceremeyenler Kanat kırmayı çok severler!
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hayatta öğrenebileceğiniz en iyi derslerden biri; Nasıl sakin kalacağınız öğrenmektir! Sakinlik bir süper güçtür. Bruce Lee
" Bey amcayı sever miydin ? diyorum 80'lik nineye Yürüdüğü yolu severdim, geçtiği eşiği, su içtiği tası, yemek yediği kaşığı, başını koyduğu yastığı severdim. Ama en çok onu severdim. Göklere bakıp, neden aldın sevdiğimi diyecek oluyorum. Vazgeçiyorum. Veren de sevdiren de, alan da o değil miydi..."
Kelebekler çiçek tozları getirmiyorsa odanıza, belki pencereleri açmayı unutmuşsunuzdur...
-Yürekten mi seviyor ? +Kesinlikle -Öyleyse geleceğine emin olabilirsin. Biraz gecikebilir ama bir gün mutlaka seni bulacaktır... Şeker Portakalı