Oğuz

Oğuz
@ouzsharp
Delinin teki... "Que Sera Sera" ( e nasıl olsa her şey olacağına varacak ya)
memur
Üniversite
Ankara
Dachau, 26 Ağustos
22 okur puanı
Mayıs 2016 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Sonsuza dek çocuk kalmak bazılarının sandığı kadar güzel değildir.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Dünyada hiçbir şey kalıcı değil bir şeyin kalıcı olmasını bekleyen insan ahmaktır . Ancak kısa süreliğine elinde olanlardan tat almayan ise daha da ahmaktır...
İsraf etmeyin; Yaşamı, zamanı, sevgiyi, saygıyı ve En çok da iyi niyeti.
İNSANLAR KÖTÜYDÜ, KİTAPLARA SIĞINDIM !
Özgürlüğün en büyük düşmanı ; Halinden memnun olan kölelerdir. Che