Oğuz

Oğuz
@ouzsharp
Delinin teki... "Que Sera Sera" ( e nasıl olsa her şey olacağına varacak ya)
memur
Üniversite
Ankara
Dachau, 26 Ağustos
22 okur puanı
Mayıs 2016 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
”Haydi deniz kenarı bir yere gidip dolaşalım. Bugün canım insan yüzü görmek istemiyor; geniş, uçsuz bucaksız bir şeye ve sana bakmak istiyorum.” İçimizdeki Şeytan - Sabahattin Ali
Reklam
"Güvenmek sevmekten daha değerli, zamanla anlarsın." Paulo Coelho
Gerçeği söylemek gerekirse, tarifsiz yalnızlıklar içinde yaşayıp gidiyoruz, özellikle en derin ve en önemli konularda hepsinden çok büyüyor yalnızlığımız.
"Camı kırılan herkese koştun, Evin yandı kimse yoktu."
Olay, beni üzmesi değildi... Üzüleceğimi bile bile yapmasıydı !
Reklam